Opiskelijajäsenyys

Hei opiskelija,

Onko aikuiskasvatustiede sinun juttusi? Tule mukaan Aikuiskasvatuksen Tutkimusseuran toimintaan!

Jäseneksi liittyminen on helppoa:

- Maksa jäsenmaksu

- Lähetä tieto siitä sihteerille: ats.sihteeri(at)gmail.com

- Liity myös halutessasi sähköpostilistalle lähettämällä pyyntö tiedottajalle: ats.tiedottaja(at)gmail.com

Opiskelijan jäsenmaksu on superedullinen, 15 euroa / vuosi

Tiedot jäsenmaksun maksamista varten:

- Tiliyhteys FI13 8000 1700 068217

- BIC/SWIFT DABAFIHH

- Maksun saaja: Aikuiskasvatuksen Tutkimusseura ry

- Viitenumero 110

ATS on tieteellinen yhdistys, joka kehittää aikuiskasvatuksen tutkimusta, osallistuu tiede- ja koulutuspolitiikkaan sekä vahvistaa vuoropuhelua tutkijoiden, käytännön toimijoiden ja politiikantekijöiden välillä.

ATS julkaisee yhdessä Kansanvalistusseuran kanssa Aikuiskasvatus-tiedelehteä, joka on vapaasti saatavilla verkossa, sekä Aikuiskasvatuksen vuosikirjaa. Joka toinen vuosi ATS järjestää Aikuiskasvatuksen tutkimuspäivät, jotka on tarkoitettu myös opiskelijoille. Tutkimuspäivien yhteydessä ATS jakaa opiskelijastipendejä ansioituneille aikuiskasvatustieteen opiskelijoille.

Alan tulevaisuus on opiskelijoissa. Monet suuntautuvat tutkimus- ja opetustehtäviin erilaisissa koulutusorganisaatioissa, mutta tutkimuskentän ja alan kotimaisen tiedelehden seuraamisella on aina osansa oman työn kehittämisessä. Opiskeluaikana tiedeseuralla on annettavaa tutkimuksellisen ajattelun harjaannuttamisessa ja verkostojen luomisessa.

ATS:n jäsenenä verkostoidut alan tutkimuksesta innostuneiden kanssa. Jäsenenä saat lisäksi julkaisuja jäsenetuhintaan ja ajankohtaistietoa aikuiskasvatuksesta.

Tule mukaan vireään toimintaamme jo opiskeluaikanasi!

Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa:

Facebook: Aikuiskasvatuksen Tutkimusseura ry

Twitter: @aikuiskasvatus yhdessä Aikuiskasvatus-tiedelehden kanssa

Tiesitkö, että opiskelijat voivat osallistua Aikuiskasvatuksen tutkimuspäiville? Voit tulla kuuntelemaan tutkimusalustuksia sekä osallistumaan keskusteluihin. Lisäksi opiskelija-alustukset opinnäytetöistä ovat lämpimästi tervetulleita. Sessioista voi saada muun muassa ohjauksellisia kommentteja työn hiomiseen, uutta kipinää tutkimukseen, jatkotutkimusajatuksia sekä uusia tutkijakollegaverkostoja. Opintopistemahdollisuuksista kannattaa keskustella esim. oman ohjaajan kanssa.

Muistattehan jättää myös ehdotuksia Opiskelijan tunnustuspalkinnon saajiksi. Aikuiskasvatuksen tutkimuspäivillä jaetaan ATS:n ja Kansanvalistusseuran tunnustuspalkinto. Ilmianna aikuiskasvatuksen rajojen rikkoja!

Tervetuloa mukaan toimintaan!