Aikuiskasvatuksen tutkimustieto leviämään -webinaari ke 8.2. klo 14.00-15.00

Pohditko missä viestiä tutkimuksestasi ja vaikuttaa tutkimustyölläsi yhteiskunnallisesti yhä laajemmin akateemisten julkaisujen ohella?

Aikuiskasvatuksen Tutkimusseura ja Opetushallitus kutsuvat sinut näiden kysymysten ääreen Aikuiskasvatuksen tutkimustieto leviämään -webinaariin keskiviikkona 8.2.2023 klo 14.00 - 15.00.

Aikuiskasvatuksen Tutkimusseura tekee Opetushallituksen kanssa yhteistyötä aikuiskasvatustieteellisen tutkimustiedon leviämiseksi. Tutkija, pohditko, miten saisit artikkelillesi lukijoita? Projektinjohtaja, kaipaatko projektisi tuotoksille lisää vaikuttavuutta? Hyödynnä nyt mahdollisuudet tiedeviestinnän tehostamiseksi!

Opetushallituksen Kansainvälistymispalveluissa on kehitetty vuodesta 2015 alkaen EPALE – Aikuiskoulutuksen eurooppalaista foorumia, joka on aikuiskoulutuksen ammattilaisten eurooppalainen yhteisö. Foorumin jäsenenä on tänä päivänä yli 122 000 alan ammattilaista ympäri Eurooppaa, myös Suomesta.

EPALE-verkkofoorumi on osa Euroopan unionin strategiaa, jolla pyritään lisäämään ja parantamaan kaikkien aikuisten oppimismahdollisuuksia ja vahvistamaan aikuisoppimiseen liittyviä ammatteja.

Foorumin artikkelien, resurssien ja tasokkaan tiedontuotannon avulla, johon sisältyy ajankohtaisesta tutkimuksesta viestiminen, on mahdollista edistää aikuisoppimisen kansallisia kehityssuuntia, kasvattaa tutkimuksen yhteiskunnallista vaikuttavuutta ja kehittää aikuisoppimisen käytäntöjä Euroopan laajuisessa yhteistyössä.

Kutsumme sinut tutkijana tutustumaan kanssamme Opetushallituksen tarjoamiin mahdollisuuksiin tutkimusviestinnän tehostamiseksi.

Ilmoittaudu 6.2. klo 16 mennessä: bit.ly/3HaPT7u

EPALE Suomen osarahoittajana toimivat Euroopan komissio ja Opetushallitus.
EPALE-verkkofoorumi: